Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Cellular Goods Rg, wycena akcji

Napisany przez ADMCI4
Cześć wszystkim,

Chciałbym zaznaczyć, że jestem początkującym inwestorem na giełdzie.

Interesuje mnie Wasza ocena akcji

Cellular Goods Rg
ISIN: GB00BK964W87
WKN: A2QP71

Cellular odróżnia się od innych firm CBD przede wszystkim tym, że w swoich produktach kannabinoidowych nie polega na roślinie konopi, lecz sięga po substancje aktywne syntetyzowane w laboratorium. Została założona w 2018 roku i specjalizuje się w pielęgnacji skóry oraz w produktach wspierających regenerację sportowców przy miejscowym stosowaniu.

(Źródło: https://www.finanzen.net)

Profil tej firmy wydaje mi się dość interesujący. Zwłaszcza, że wierzę w wzrost cen akcji związanych z konopiami w najbliższych latach.

Jednakże, z uwagi na moje doświadczenie, nie jestem w stanie ocenić, czy i jaki potencjał tkwi w tej firmie.
Czy jest możliwe, że firma ta, patrząc w przyszłość, osiągnie znacznie wyższe kursy?

Jeśli spojrzymy na inne akcje związane z konopiami, to ich kursy znacząco wzrosły w czasie.

Czy ja może kompletnie źle oceniam akcje Cellular Goods?

Chciałbym poznać Waszą opinię i dlaczego tak myślicie.

Dziękuję za Wasze komentarze!

Wszelkie informacje podane przeze mnie nie stanowią porad ani rekomendacji, lecz wyłącznie subiektywną opinię. Nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne szkody.
Wszystkie informacje są bez gwarancji.

Napisany przez Dante
Czy kilka lat temu nie mieliśmy już fali akcji związanych z konopiowymi, gdzie wiele akcji na początku gwałtownie wzrosło, aby potem całkowicie spaść i utknąć bez istotnego ruchu? Co jest tym razem inne?

Napisany przez 2utopus