Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Inwestować, ale w co?

Napisany przez DieKathi
Witajcie wszyscy, Jestem nowicjuszem na tym forum i mam nadzieję otrzymać tutaj kilka interesujących i pomocnych wskazówek. W roku 2007 odziedziczyłem znaczną sumę pieniędzy. Po zakończeniu wszystkich spraw biurokratycznych, poszukuję odpowiednich (bezpiecznych) i jak najbardziej dochodowych form inwestycji. W roku 2008 przepychałem swoje pieniądze z jednego rachunku oszczędnościowego na kolejny, co przyniosło mi przyjemny zysk z odsetek, ale długoterminowo jest to mało satysfakcjonujące. Przeanalizowałem różne możliwości inwestycji, ale ostatecznie zawsze byłem niezdecydowany. A więc, co sądzicie, co jest właściwe? Gdzie lub w co należy zainwestować? Co oprócz rachunku oszczędnościowego i lokaty jest interesujące? Krótko o mnie: Siebie samą oceniam jako inwestora o niskim ryzyku (akcje? Już mam, ale złe), ale jestem gotowa ulokować swoje pieniądze długoterminowo lub zainwestować, jeśli stopy zwrotu będą odpowiednie (fundusze nieruchomościowe? Inwestycje ekologiczne?). Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o mnie i moim stylu inwestowania, zapytaj! Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki, które ktoś może mi dać. Cieszę się również z pozytywnych i negatywnych doświadczeń. Życzę wam wszystkim miłego weekendu... Kathi

Napisany przez ADMCI4