Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy podatkowe, takie jak podatek od zysków kapitałowych, podatek dochodowy od kapitału, podatek od nieruchomości i wiele innych.

Re: Podatek od dochodów kapitałowych, kilka kont - Urząd Skarbowy nie chce pomóc.

Napisany przez Syro
Cześć wszystkim,

napisałem do Urzędu Skarbowego, że muszę odpowiedzieć na kilka pytań, aby wypełnić swoje zeznanie podatkowe w sprawie podatku od wynagrodzenia. Pracuję z programem do oszczędzania podatków od Buhl.

Po otrzymaniu odpowiedzi na 5 pytań, dostałem informację, że nie można mi pomóc przy moim programie podatkowym, co jednak w jakiś sposób nie było odpowiedzią na moje pytanie i nie odniosło się do mojego konkretnego problemu.

Dlatego teraz zwracam się do społeczności ze swoimi pytaniami, ponieważ nie wiem, jak inaczej mogę je przedstawić. Jak widzicie, jestem nowicjuszem i wypełniam swoje zeznanie podatkowe po raz drugi... wcześniej miałem tylko jeden rachunek maklerski i wszystko wydawało mi się logiczne.

Będę wdzięczny za pomoc.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam,

Fabian

Re: Podatek od dochodów kapitałowych, kilka kont - Urząd Skarbowy nie chce pomóc.

Napisany przez 2tneub
Czego się spodziewasz? Czasami są to pytania dotyczące programu, na które urząd skarbowy nie może udzielić odpowiedzi. Poza tym doradztwo podatkowe jest zastrzeżone dla zawodów doradztwa podatkowego. Nawet tam urząd skarbowy prawdopodobnie nie udzieli informacji. Czy nie ma funkcji pomocy dostarczonej przez producenta programu?

Napisany przez Syro
Niektóre pytania, takie jak czy można dodać oświadczenia podatkowe z 3 depozytów i wprowadzić je do jednego formularza, powinny być możliwe do odpowiedzi, zwłaszcza dla urzędu skarbowego, dlatego liczyłem chociaż tutaj na pomoc. Podobnie pytania 2 i 3 z zrzutu ekranu (pierwsze 3 pytania nie dotyczą programu podatkowego). Czy nie będzie osób, które również mają kilka depozytów i używały któregoś z tych programów?