Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Inwestycje dla studentów

Napisany przez krash
Cześć wszystkim, od pewnego czasu zastanawiam się nad moją sytuacją finansową. Przyznaję, że jestem zupełnym nowicjuszem i praktycznie nie wiem nic na ten temat, ale pomyślałem, że trochę się dowiem. Więc: jak już wspomniałem, jestem studentem i miesięcznie po odliczeniu czynszu, jedzenia itp. mam ledwie 200€ na miesiąc (zmienny) do dyspozycji, które mogę miesięcznie ponownie wpłacać. W co powinienem zainwestować swoje pieniądze, aby wyciągnąć z takiej inwestycji jak najwięcej, być może nawet w dłuższym czasie? Jestem również gotów podjąć pewne ryzyko. Czekam na waszą odpowiedź. Pozdrowienia Krash

Napisany przez ProperSoul
Cześć, w obecnej sytuacji nie ryzykowałbym i zdeponowałbym pieniądze na rachunku oszczędnościowym w niemieckim banku internetowym. Tam możesz jeszcze otrzymać około 2-2,5% odsetek rocznie... Najlepiej sprawdź na www.finanzprodukte24.com w dziale Najlepsze konta oszczędnościowe... Nie ryzykuj lepiej. Zrób sobie przysługę... Pozdrawiam ProperSoul

Napisany przez StingRay68