Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Ogólne zapytanie

Napisany przez Yoda
Cześć razem,

mam fundusz inwestycyjny w nieruchomościach.

Nie znam się na tym temacie i odziedziczyłem go.

Obecnie kurs jest niższy niż cena zakupu. Strata jest jednak jeszcze akceptowalna.

Martwię się, że w przyszłym roku branża może runąć, a potem potrwa wiele lat, zanim wszystko się odbierze.

Czytałem dużo na ten temat, ale jeszcze nie znalazłem naprawdę dobrych wskazówek.

Istnieje ogólna opinia na temat rozwoju rynku funduszy inwestycyjnych w nieruchomościach?

Czy teraz jest dobry moment na sprzedaż?

Pozdrowienia

Napisany przez ZehWeh
Nikt raczej nie będzie w stanie ci odpowiedzieć, ponieważ nikt nie jest jasnowidzem.

Jeśli ktoś teraz powie ci To będzie rakieta, nie oznacza to jeszcze, że tak się stanie.

Poza tym, jeśli twierdzisz, że odziedziczyłeś udziały, to nie możesz w ogóle ponieść straty, ponieważ twoja własna inwestycja wynosi zero.

Więc albo sprzedajesz i cieszysz się dodatkowymi dochodami, albo ryzykujesz i spekulujesz, że kursy wzrosną ponownie. Decyzję jednak musisz podjąć sam.

Napisany przez Yoda
@ ZehWeh:

Dziękuję za Twoją odpowiedź.

Obawiałem się, że nikt nie podejmie decyzji za mnie :-)

Jako kompletny nowicjusz nie rozumiem nawet scenariuszy warunkowych.

Oznacza to, że jeśli

Napisany przez Cici
Jaki jest cel, jaki chcesz osiągnąć za pomocą swojego funduszu? Jak długo planujesz go trzymać? Jakie inne inwestycje jeszcze posiadasz i jakie są ich wartości? itd.

Jeśli zamierzasz trzymać fundusz jako środki na emeryturę za 30 lat, to ewentualne straty w cenie w przyszłym roku mogą Cię względnie nie martwić. Jeśli za kilka lat będziesz potrzebować pieniędzy na finansowanie, to sprzedaż pomimo strat może być bardziej odpowiednia.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]