Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Pilnie poszukuję 5000 euro od osoby prywatnej.

Napisany przez Uteb
Pilnie szukam 5000 euro od osoby prywatnej, które mogę spłacić w ratach. Mam stałe zatrudnienie. Proszę o poważne oferty.

Napisany przez 2tneub
Jeśli zapytanie było poważne, to sam byś poszukał na forum i zauważył, że rozwiązanie nie znajduje się tutaj.

Napisany przez Uteb
Traktuję to poważnie i przeczytałem na forum, że inni również szukają pożyczki. Gdzie powinienem to opublikować, jestem nowy i nie bardzo się orientuję?

Napisany przez Uteb
Myślę poważnie i przeczytałem na forum, że niektórzy też szukają pożyczki, gdzie powinienem to opublikować? Jestem nowy i nie znam się zbyt dobrze.

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Uteb, tutaj nie ma prywatnych inwestorów. Jeśli ktoś do Ciebie podejdzie, to raczej potencjalny oszust żądający opłat z góry.

Napisany przez Uteb
Dziękuję, myślałem . Potrzebujemy pilnie 5000 euro na naprawę samochodu, kredyt bankowy w tej chwili nie jest możliwy, ponieważ właśnie zaciągnęliśmy nowy na Dom. Czy wiesz, gdzie można otrzymać prywatną pożyczkę?

Napisany przez 2tneub
W zależności od tego, jak rzetelny jesteś wobec przyjaciół, rodziny lub pracodawcy. Płatności ratalne w salonie samochodowym można jeszcze sprawdzić.
Ewentualnie również przez platformy takie jak Auxmoney, Dispo itp.

Te odpowiedzi jednak znalazłbyś przy niemal każdym opublikowanym zapytaniu.

Co skłoniło cię do przypuszczenia, że nie dostaniesz kredytu?

Napisany przez Uteb
ponieważ właśnie znaleźliśmy nowy kredyt na Dom i trwa inna finansowanie

Napisany przez 2titan1981
nie będzie takiego czegoś.

dlaczego nie z
# twojego rachunku oszczędnościowego?
# twojego limitu debetowego
# pożyczki bankowej
# Auxmoney
# krewni
# przyjaciele
# lombard