Re: Matka otrzymująca zasiłek Hartz 4 - syn niezdolny do pracy, chce rozpocząć działalność gospodarczą.
Napisany przez kekkou -
- czw sie 18, 2022 2:51 am
Cześć, ponieważ pilnie potrzebuję informacji, aby się rozwijać, postanowiłem najpierw zapytać na forum.Kilka słów o mnie:Mam obecnie 19 lat, cierpię na nieuleczalną chorobę snu, więc jestem niezdolny do pracy i chciałbym wkrótce rozpocząć działalność własną.Niewątpliwie niektórzy z was mają już pytanie w głowie, więc może mogę je już teraz odpowiedzieć: Moje plany działają pomimo mojej choroby, ponieważ znalazłem swoją ścieżkę. U mnie nie działa ani praca dorywcza, ani praca biurowa!Planuję niedługo (nie musi to być pośpiech) rozpocząć działalność własną, mam już swój plan i zapewniam, że mogę się tym zajmować przez całe moje życie. Dla wielu osób w wieku 19 lat to niemożliwe, bo są zbyt młodzi, albo po prostu nie jest to możliwe, a ja prawie w ogóle nie znam życia itp... Wiem, że nie mam doświadczenia jak osoba powyżej 30 roku życia, ale znam się na wielu tematach i interesuję się wieloma rzeczami.Bardzo bym się ucieszył, gdyby tego rodzaju komentarze zniknęły, to nie oznacza, że nie chcę otrzymywać wskazówek ani małych podpowiedzi, jednak jeśli wiecie lepiej, proszę uzasadnijcie swoje rady i napiszcie, dlaczego.Moja matka otrzymuje świadczenia z Hartz 4, i nie wiem, co się stanie, gdyby teraz zarejestrował się jako mały przedsiębiorca. Ponieważ, jak już wspomniałem, jestem chory, o ile mi wiadomo, nadal otrzymuję zasiłek rodzinny do 22. lub 24. roku życia (?). Czy to od razu zostanie odjęte? Czy dostanę wsparcie finansowe? Czy muszę wspomóc finansowo moją mamę? Jeśli tak, to w jaki sposób jako przyszły przedsiębiorca? Mam bez końca czasu? Czy muszę sam opłacać ubezpieczenie zdrowotne itp. od razu?Są to pytania, które często przewijały mi się w głowie, i mam nadzieję na odpowiedzi. Nawet jeśli nie otrzymam ich na forum z tak szczególnym przypadkiem, to już samo wskazanie, jak mogę lepiej się zapoznać z tematem, b