- pt kwie 07, 2023 9:36 pm
#205977
Cześć, od lat korzystam z bankowości internetowej za pomocą starszego generatora TAN tanJack Optic SR, czyli takiego urządzenia z kodem migającym. Ponieważ moja karta chipowa jest ważna do 12/2025, nie spieszę się z przejściem na rozwiązania związane z kodami QR. Dziś trochę mnie zaskoczyło coś innego: Transakcja online w czasie rzeczywistym za pośrednictwem portalu internetowego Sparkassen została odrzucona pomimo wprowadzenia poprawnego TAN. Pojawiła się wskazówka, żebym włożył kartę o numerze xyz. Jednak karta jest już w czytniku. Po dwóch nieudanych próbach miałem zsynchronizować generator TAN. Wykonałem to, wpisałem ACT i TAN – teraz działa. W skrócie: Czy zdarza Wam się czasem, że trzeba zsynchronizować ponownie generator TAN? Dotychczas miałem z tym do czynienia tylko przy zmianie karty lub generatora TAN.