Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na temat transakcji nieruchomościowych, takich jak rentowność (dom dochodowy), lokalizacja nieruchomości, rzeczoznawcy, pośrednicy nieruchomości, umowy kupna, ubezpieczenia nieruchomości i podatki. (Zakup nieruchomości w celu wynajmu)

Re: Stopniowe budowanie portfela nieruchomości

Napisany przez DanFranko
Witajcie, drodzy zainteresowani nieruchomościami,

Jestem studentem dualnym na kierunku Gospodarka Nieruchomościami, który interesuje się projektem nieruchomości i mam nadzieję skorzystać z Waszego doświadczenia. Planuję wziąć kredyt, aby nabyć nieruchomość, ale nie mam wkładu własnego. Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieje możliwość uzyskania kredytu ratalnego jako student dualny z miesięcznym dochodem netto w wysokości 1000€, aby zainwestować te pieniądze. Czy ktoś ma jakieś pomysły, wskazówki i sugestie, jak najlepiej zrealizować moje inwestycje w nieruchomości?

Moim celem jest budowa portfela nieruchomości bez konieczności posiadania wkładu własnego. Chciałbym dowiedzieć się, jak jako student dualny mogę uzyskać kredyt i sfinansować moje inwestycje. Planuję też założyć własną firmę i chciałbym poznać najbardziej korzystne podejście podatkowe w tej kwestii.

Interesuje mnie, jaki rodzaj nieruchomości byłby najlepiej dopasowany do mojego planu oraz jakie zwroty inwestycyjne muszę osiągnąć, aby skutecznie rozwijać moje przedsiębiorstwo. Czy idę w dobrym kierunku, czy może istnieje podejście biznesowe, które powinienem rozważyć?

Będę wdzięczny, jeśli podzielisz się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na ten temat. Z góry dziękuję za pomoc!

Napisany przez brainy
Dzielnice lub ulice polecałbym zakupić.

O ile bank się zgodzi finansować.

W przeciwnym razie oszczędziłbym ponad 100 tysięcy.

Napisany przez StGe1973