Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Jak zlikwidować stary umowę pożyczki po przeprowadzce.

Napisany przez Kaysy
Cześć wszystkim,

jestem nowa w grupie i szukam porady.

Mieszkamy od 10 lat w naszym domu, który sfinansowaliśmy kredytem w firmie ubezpieczeniowej Allianz.

Teraz chcemy się przeprowadzić i nie jesteśmy pewni, jak najlepiej postąpić.

Mamy potencjalny obiekt, który chcielibyśmy szybko kupić. Nasz stary [url]Dom[/url] jeszcze nie jest wystawiony na sprzedaż.

Allianz nie dokonuje wymiany nieruchomości.

Nie możemy również skorzystać z porady firmy Allianz, ponieważ [url]kredyt[/url] otrzymaliśmy poprzez pośrednika. Niestety, ten pośrednik jest już na emeryturze, więc również nie możemy uzyskać porady od niego.

Prawdopodobnie potrzebujemy tylko małego [url]kredytu[/url] na nasz pozostały dług w wysokości 100 000 EUR. Być może za nasz [url]Dom[/url] dostaniemy tyle, że nie będziemy potrzebować [url]kredytu[/url].

Jednak na pewno potrzebujemy [url]kredytu[/url] pośredniego. Na coś takiego nikt się nie zdecyduje po licznych telefonach...

Czy ktoś ma jakiś pomysł, co możemy zrobić?

Ten przypadek powinien być jednak standardowy, czyż nie?

Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Kaysy :-)

Napisany przez ZehWeh
Czy oprócz Allianz zapytaliście jeszcze inne banki?
W przeciwnym razie poszukajcie nowego pośrednika, ponieważ dotychczasowy jest już na emeryturze.