Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Finansowanie budowy z niskim dochodem

Napisany przez pposerun
Cześć,

jestem zainteresowany zakupem mieszkania w cenie między 80 000 € a 180 000 € jako inwestycji majątkowej. Jestem studentem i wielu banków uważa moje dochody za zbyt niskie. Moja doradczyni zasugerowała mi założenie spółki cywilnej zajmującej się nieruchomościami z inną osobą, ale wolałbym tego uniknąć. Czy ktoś zna inne sposoby finansowania budowy w mojej sytuacji oprócz kredytu prywatnego?

Pozdrawiam

Napisany przez bruno68
Cześć poszukiwaczku,

Co to ma być? Dlaczego chcesz celowo się zadłużyć?

Jeśli chcesz oszczędzać, po prostu oszczędzaj. Gotowe, masz budowę majątku.

Pamiętaj zawsze, że zanim zaciągniesz długi, musisz mieć zawsze większy majątek!

Musisz być w stanie spłacać długi z bieżącego kapitału własnego bez dochodów z najmu, wtedy otrzymasz pieniądze od banku / BSK.

Już spotkałem się z setkami potencjalnych nabywców nieruchomości, którzy nie potrafili nawet rozwiązać prostego równania 3 razy 3, ale chcieli robić wielkie wrażenie. Jeżdżenie Porsche bez prawa jazdy itp.

Najpierw naucz się metod finansowania, różnic, subtelności, które mogą zaoszczędzić 30 do 40 000 € odsetek za każdy obiekt.

Dopiero potem, gdy zarobisz naprawdę duże pieniądze i zaoszczędzisz, gdy już się nauczysz, będziesz mógł o tym pomyśleć.

Ponieważ przed majątkiem zawsze musi przyjść zabezpieczenie przed upadkiem w pułapkę Hartz IV, żeby nie zawiodłaś na drodze do dobrobytu.

bruno68

Napisany przez EgonO
pposerun pisze:
Cześć,