Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Potrzebne ubezpieczenia dla młodych przedsiębiorców.

Napisany przez ADMCI4
Cześć młody przedsiębiorco, potrzebuję porady. Oto techniczne tłumaczenie: Od dwóch lat jestem mistrzem elektryki i mam szansę wkrótce przejąć firmę mojego wujka. Oprócz finansowania interesuje mnie teraz także, jakie ubezpieczenia są konieczne, gdy jest się samodzielnym przedsiębiorcą. Zawsze jestem trochę sceptyczny co do porad banków i doradców podatkowych, ponieważ chcą oni przede wszystkim zarabiać. Kto ma doświadczenie w tym zakresie i może mi powiedzieć, co jest absolutnie niezbędne, oraz która firma ubezpieczeniowa oferuje tanie ubezpieczenia?

Napisany przez PI112
Cześć Richards, bez dokładnej znajomości okoliczności zawsze trudno jest udzielać wskazówek, dlatego odpowiedź tutaj w forum jest tylko wskazówką i nie stanowi kompletnie poprawności. Absolutnie konieczne jest posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej firmy, które chroni innych przed konsekwencjami finansowymi twoich błędów lub błędów twoich ewentualnych pracowników. Zalecane jest także ubezpieczenie majątku (każdy nazywa je teraz nieco inaczej), w gruncie rzeczy jest to ubezpieczenie mienia dla wyposażenia firmy. To są najważniejsze ubezpieczenia dotyczące działalności, jeśli czegoś zapomniałem, proszę innych uczestników o uzupełnienie. Ale teraz równie ważna sprawa. Ty również musisz być ubezpieczony, jeśli nie jesteś już ubezpieczony. Koniecznie potrzebujesz ubezpieczenia od niezdolności do pracy oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, w zależności od sytuacji życiowej może być konieczne także ubezpieczenie na wypadek śmierci. To teraz tylko mały wycinek tego, o czym należy pamiętać. Koniecznie skonsultuj się osobiście z doradcą. Pozdrowienia, Chris

Napisany przez Mike Spezi