Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Bank kredytowy Sigma

Napisany przez Versetti32
Cześć ludzie,

Jestem nowy na forum, zdecydowałem się na kredyt w firmie Sigma. Dzięki pośrednikowi dokumenty trafiły dzisiaj do banku i również przeprowadziłem proces Postident. Teraz moje pytanie - myślicie, jak długo potrwa zanim otrzymam chociaż decyzję? Pilność wypłaty nie jest problemem, jednak Sigma wydaje się porównywać jabłka z gruszkami. Pracuję na czas nieokreślony od 36 miesięcy, moje wynagrodzenie to 2700€ netto i nie mam wpisu w rejestrze dłużników. Mimo wszystko jestem zdenerwowany na to, co bank powie. Będę wdzięczny za każde doświadczenie.

Pozdrowienia z Harzu,
Versetti

Napisany przez valiant
Cześć, to potrwa tylko kilka dni, jeśli już zrobiłeś tożsamość pocztową, to oni już mają twoje zatwierdzenie. W przeciwnym wypadku nie wysłaliby ci tego, tak było przynajmniej wtedy, kiedy ja miałem podobną sytuację, kiedy moje dane w Schufa były jeszcze zbyt słabe.. Jak tylko będzie możliwe, zalecam spróbować w prawdziwym banku i spłacić zobowiązanie u nich. Pozdrowienia

Napisany przez Schufa_fra
Myślę, że szanse są bardzo wysokie. Ale może to potrwać 2-3 dni, zależnie od pośrednika.

Napisany przez valiant
Ale nie musiałeś korzystać z pośrednika, możesz to zrobić także na ich stronie internetowej. Jeśli jednak wyślesz im tożsamość Pocztą Idenet, to już to sprawdzili (bo POśrednikowi to kosztuje), w przeciwnym razie zamiast poświadczenia tożsamości otrzymałbyś odmowę.

Napisany przez NaTwoim13
Dlaczego Sigma Bank???

Napisany przez rheingeist
noelmaxim pisze:
Dlaczego jednak Sigma Bank???

Teraz jestem tym zainteresowany.

Zapytam teraz o niewielki kredyt 10000 € na 48-60 miesięcy z ratą miesięczną z możliwością dodatkowej spłaty i spłaty w całości w dowolnym momencie.