- czw paź 12, 2023 1:43 am
#208635
Poprosiłem swoją bankę o aktywację mojego depozytu do transakcji online. Odpowiedź brzmi: Muszę przyjść do oddziału (który znajduje się 50 km ode mnie, ponieważ się przeprowadziłem), gdzie zostanie utworzone Basisprotokoll zgodnie z WpHG, zanim otrzymam formularz wniosku o aktywację. Mam wrażenie, że doradca nie jest zbyt kompetentny. Moja mama jest w tej samej banku i natychmiast otrzymała formularz wniosku. Poza tym nie mogę znaleźć niczego, gdy szukam WpHG Basisprotokoll w Google. Znajduję jedynie informacje na temat Protokołu doradczego, który mnie jednak nie dotyczy, ponieważ nie chcę doradztwa inwestycyjnego. Poinformowałem go o tym (oczywiście za wyjątkiem pierwszego zdania), ale to go nie zrobiło wrażenia. Poprosiłem go więc o podanie odpowiedniego paragrafu w WpHG. Jeśli argumentujemy normą, ta informacja powinna być do niej dołączona. Jestem ciekawy, czy i jak się wypowie. Ale chciałbym usłyszeć waszą opinię wcześniej; być może się mylę.