Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Maxda i Bank SigmA

Napisany przez Yvonne86
Cześć wszystkim
Jestem nowy tutaj i nawet nie wiem, czy jestem tutaj właściwie.
Mimo to mam pytanie, może być głupie.
Wnioskowaliśmy o kredyt w wysokości 3 500 euro w firmie Maxda.
Złożyliśmy tysiące dokumentów i wypełniliśmy wszystko, co było możliwe, a wczoraj otrzymaliśmy e-mail informujący, że kredyt zostanie wypłacony dzisiaj.
Możecie się ze mnie śmiać, ale nie mam z tym doświadczenia.
1. Pytanie
Ten e-mail oznacza, że kredyt został zatwierdzony, czy nie?
A drugie pytanie brzmi

Jeśli tak jest, że kredyt został zatwierdzony, to ile czasu zajmie, zanim pieniądze pojawią się na koncie?
kredyt chyba pochodzi od banku Sigma.

Z góry dziękuję za odpowiedzi, ponieważ dla naszego samochodu i mojej pracy jest to naprawdę ważne.

Napisany przez 6Bankkaufmann
Cześć Yvonne, jeśli otrzymasz e-mail lub list od banku, który wypłaca środki, masz pewność że jesteś w bezpiecznej sytuacji.
W razie wątpliwości zadzwoń po prostu do pośrednika Maxda.
Sprawdzi się szybko.

Ale na pewno masz już doświadczenie kredytowe, skoro Sigma jest tylko rozwiązaniem awaryjnym, gdy nie można otrzymać kredytu w żadnym banku w Niemczech, prawda?

Napisany przez Yvonne86
Nie, ja nie mój partner życiowy
Mamy problem, w sierpniu wzięliśmy kredyt hipoteczny, a mój partner życiowy ma 2 wpisy w rejestrze dłużników, które są w pełni opłacone, ale po prostu nie są usuwane. Walczymy z nimi od jakiegoś czasu.
Teraz nasz samochód się zepsuł i wszędzie indziej odrzucano nas, ponieważ ja jako gospodyni domowa czy matka nie mam dochodu, a mój partner życiowy zarabia tylko 1900.

Ta wiadomość SMS pochodzi od Maxda, ale umowa kredytowa została już podpisana