Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Plan wypłat z funduszy ETF

Napisany przez janemann
Cześć wszystkim,

potrzebuję kilku porad, ponieważ jestem jeszcze nowicjuszem w tym temacie.

Chciałbym miesięcznie inwestować w ETF-y za pomocą planu oszczędnościowego na emeryturę i później otrzymywać dodatkową rentę miesięcznie.
Obecnie testuję inwestowanie w ETF-y na koncie w ING.

Ponieważ ING niestety nie oferuje planu wypłat, potrzebuję kilku wskazówek, jak to najlepiej i najtaniej zrealizować.

Jakie są koszty (opłaty, podatki), jeśli wypłacę to w jednej kwocie lub alternatywnie co miesiąc?

Co uważasz za lepszą opcję? Gdzie będę miał więcej na końcu?

Mam nadzieję, że możecie mi tutaj pomóc.

Dziękuję
Pozdrowienia janemann

Napisany przez 2titan1981
Znajdź fundusz, który spełnia Twoje oczekiwania, a następnie znajdź platformę inwestycyjną, która pasuje do Twoich potrzeb wypłaty.

To właściwe podejście.

Napisany przez janemann
Pomyślałem, że tutaj otrzymuje się poważne porady.
Nie potrzebowałem pomocy w odpowiedzi.

Mimo wszystko dziękuję.

To było poważne, jeśli ktoś nie chce słuchać konstruktywnych rad, musi udać się do banku wysokich ulic, gdzie mają produkty na wszystko, aby odebrać ludziom, którzy nie chcą słuchać, myślenie, ale niestety również sukces inwestycyjny. Musisz umrzeć tanio, czyli płacąc, chcesz płacić ok, baw się dobrze

Napisany przez janemann
Zapytałem o porady dotyczące ewentualnych kosztów różnych wariantów.
I o opinie na temat tego, co waszym zdaniem jest bardziej efektywne.
Być może ktoś tutaj już szukał tego samego.

Było dla mnie oczywiste, że muszę samodzielnie znaleźć fundusz. Dlatego nie jestem pewien, na co mam zwrócić uwagę. Nie znalazłem tu konkretnych wskazówek.

Ale jak już wspomniałem, dziękuję mimo wszystko.
Może ktoś jeszcze ma bardziej szczegółowe porady.

Następnie jeszcze raz jasno.