Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: ubezpieczenie majątkowe wyłącznie na rower

Napisany przez ADMCI4
Pytanie do ekspertów od ubezpieczeń: Jestem 22-letni i obecnie studiuję. Ponieważ mieszkam w pokoju w mieszkaniu studenckim, faktycznie nie potrzebuję własnego ubezpieczenia majątkowego. Jednak w ostatnim czasie ukradziono mi dwa rowery i zaczyna to być kosztowne. Teraz zastanawiam się, czy możliwe jest jedynie ubezpieczenie jednego roweru przed kradzieżą, bez konieczności zawierania kompleksowego ubezpieczenia majątkowego. Czy ktoś to już zrobił i może mnie skierować do jakiegoś ubezpieczyciela? Z góry dziękuję. Z poważaniem Nussecke

Napisany przez PI112
Cześć Nussecke, nawet jeśli mieszkasz w akademiku, czy nie masz swoich ubrań, własnych mebli, materiałów ani komputera do nauki? Jeśli tak, to warto zastanowić się nad ubezpieczeniem mienia. Na przykład, przy sumie ubezpieczenia w wysokości 15 000 €, wszystko jest objęte ubezpieczeniem, wszystko w pokoju w akademiku, szkody spowodowane przepięciami oraz kradzież roweru, zawsze do wysokości sumy ubezpieczenia, składka wynosi 12,74 € rocznie. Jednak najpierw warto zapytać rodziców, czy posiadają ubezpieczenie mienia i czy rzeczy w miejscu studiów syna są w nim objęte, być może także rowery. Pozdrowienia, Chris

Napisany przez ADMCI4
Sprawdź, czy w twoim mieszkaniu studenckim nie ma nawet ubezpieczenia majątkowego. W takim przypadku rowery mogą być objęte ochroną. Hamit

Napisany przez Jana85
Cześć,

ten wątek jest już trochę stary, ale mam rozwiązanie:
Ubezpieczyłem swoje mienie w InterRisk, gdzie również moich dwóch współlokatorów jest objętych ubezpieczeniem. Wystarczy podać tylko imiona, i wszystko gra. W ten sposób również przestrzeń wspólna jest ubezpieczona, a nie tylko własna.
Ubezpieczyłem to wszystko za pośrednictwem Friendsurance. Oferują możliwość jeszcze tańszego ubezpieczenia wraz z przyjaciółmi.