Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Długoterminowe oszczędzanie miesięczne - czym?

Napisany przez ADMCI4
Cześć, krótka informacja o mojej sytuacji: Jestem początkującym zawodowcem (20 lat) i chciałbym oszczędzać miesięcznie 500€ przez okres około 10 lat. Chciałbym wybrać formę inwestycji, która jest jak najbardziej bezpieczna i skuteczna. Dotychczas nie miałem doświadczenia z papierami wartościowymi, ale jestem gotowy zgłębić ten temat przy niskim ryzyku strat. Miesięczne 500€ mogą również wzrosnąć, ponieważ moja sytuacja finansowa w najbliższym czasie również się zmieni. Teraz pytanie, w jaką formę inwestycji najlepiej zainwestować? Planuję użyć tych pieniędzy w przyszłości na sfinansowanie nieruchomości... Czy ktoś może mi pomóc?

Napisany przez PI112
Cześć młodziku, bez bliższych informacji o Tobie i Twoim dokładnym planowaniu, jest po prostu niemożliwe wyraźne i jednoznaczne zalecenie tutaj. Lista x różnych wariantów nic Ci nie da, a dokładne wyjaśnienie po prostu przekracza ramy. Gorąco zalecam osobistą konsultację. Pozdrowienia, Chris

Napisany przez JuergenB
Sprawdź na stronie sparer-gilde.net. Akumulacja kapitału jest elastyczna (w przypadku złych czasów), a kapitał jest w pełni zabezpieczony.

Napisany przez C. Andreas