Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Możliwe podwyżki składek na ubezpieczenie zdrowotne w 2010 roku

Napisany przez ADMCI4
Jestem lekko zaniepokojony i muszę skorzystać z Waszej wiedzy tutaj. Jestem ubezpieczony w publicznej kasie chorych, która ustala swoje składki na podstawie Funduszu Zdrowia. Po rozmowach koalicyjnych obawiam się wzrostu składek ubezpieczeniowych w 2010 roku. Nie znam się zbyt dobrze na tym, dlatego nie wiem na przykład, czy kolejny wzrost dotyczyłby tylko kas publicznych czy też prywatnych. Byłoby to również tematem do rozważenia ewentualnej zmiany. Ktoś ma dla mnie odpowiedź? Pozdrowienia Mumia

Napisany przez Planvoll