Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Sigmatel

Napisany przez suggus
Co sądzicie o Sigmatelu?
Wygląda na to, że oferta produktów jest bardzo przekonująca. Podobnie jak wykres, który dosłownie krzyczy ku górze.
Czy warto teraz zainwestować w SGTL, biorąc pod uwagę aktualną sytuację na wykresie?
Pozdrawiam

Napisany przez speedskater
Co się stało, że kurs tak gwałtownie spadł? Nie znalazłem żadnych odpowiednich informacji. Pozdrowienia, speedskater

Napisany przez ADMCI4
Uważam to za dziwne, że kurs nie wydźwignął się po przejęciach Protocom i Oasis. Jednak w ostatnich kilku dniach kurs zareagował pozytywnie na zakup patentów MP3. Technicznie mówi się, że kurs powinien jeszcze spaść. Nie rozumiem tego, ale nie jestem technikiem. Kiedyś kurs musi wzrosnąć. Podstawy są dobre, z wzrostem obrotów, pozytywnym przepływem gotówki, atrakcyjnymi marżami i brakiem zadłużenia. Lancelot

Napisany przez 2cybercrash