Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Prywatne zabezpieczenie emerytalne jest konieczne, ale jak to zrobić? Renta Rürup czy Riester, a może tradycyjne ubezpieczenie na życie?

Re: Chciałbym skorzystać z renty Riester... na co muszę zwrócić uwagę, jakie są różnice?

Napisany przez HACKYSACK
Cześć, Mam 21 lat i w lutym ukończyłem szkolenie, od tego czasu pracuję jako elektryk w nowej firmie, która przyjęła mnie na czas nieokreślony. Ostatnio byłem w moim banku (Sparkasse), który współpracuje z Provinzial. Zawarłem tam ubezpieczenie OC, ponieważ nie jestem już ubezpieczony przez moich rodziców, i od razu zainteresowałem się emeryturą riestera, ponieważ chcę zadbać o swoją przyszłą emeryturę! Przedstawicielka Provinzial wyjaśniła mi ofertę ubezpieczenia i model inwestycji funduszowych Deka! To wszystko było dla mnie trochę zawiłe, więc powiedziałem, że jeszcze raz to wszystko przemyślę, a teraz szukam trochę informacji w internecie, aby dowiedzieć się, co jest dla mnie najlepsze! Ale nic nie mogę znaleźć! Chciałbym skorzystać z oferty riestera, nawet w Provinzial, ale czy to jest najbardziej sensowne rozwiązanie, czy są jeszcze inne korzyści, jeśli zdecydowałbym się na riestera w innej firmie? Który dostawca oferuje obecnie najlepszy riestera dla młodych ludzi? Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc! Pozdrowienia, HAckY

Re: Chciałbym skorzystać z renty Riester... na co muszę zwrócić uwagę, jakie są różnice?

Napisany przez Dasdi1970