Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Wykorzystaj korzystną stopę oszczędności w umowie oszczędnościowej.

Napisany przez monaco05
Cześć, W 2000 roku podpisałem umowę oszczędnościową na budowę (LBS-V) na 20 000 €. Umowa ta wygasła w 2007 roku. Wpłaciłem jednak na tę umowę oszczędnościową tylko w początkowym okresie, dlatego na koncie jest tylko 1 500 €. Mimo to otrzymałem odsetki od 2007 do 2010 roku w wysokości 4%, a od tego czasu tylko 2%. W zasadzie nie mam doświadczenia w zakresie umów oszczędnościowych na budowę, dlatego moje pytanie brzmi: Zamierzam wypłacić tę umowę oszczędnościową na budowę w 2010 roku. Czy mogę wpłacać dodatkowe wpłaty w tym i w przyszłym roku, aby skorzystać z odsetek w wysokości 4% do momentu wypłaty. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe, czy istnieją limity dla dodatkowych wpłat?

Napisany przez C. Andreas
monaco05 pisze: Witaj, w 2000 r. podpisałem umowę oszczędnościową (LBS-V) na kwotę 20 000 €. Umowa ta wygasła w 2007 r. Wpłaciłem na tę umowę oszczędnościową tylko przez pierwszy czas, więc na koncie jest tylko 1500 €. Jednak od 2007 do 2010 otrzymuję 4% odsetki od salda, a od tego momentu tylko 2%. Faktycznie nie mam doświadczenia w zakresie umów oszczędnościowych, dlatego moje pytanie brzmi: Zamierzam wycofać tę umowę oszczędnościową w 2010 r. Czy mogę wpłacać dodatkowe wpłaty w tym i przyszłym roku, aby móc skorzystać z 4% odsetek od salda do momentu jej wypłaty? Czy w ogóle jest taka możliwość, czy istnieją ograniczenia dotyczące dodatkowych wpłat?