Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne z zwrotem składki.

Napisany przez ADMCI4
Cześć Finanz.Forum.de, w czasach, gdy wszystko kręci się tylko wokół bezwzględnego zysku, poszukuję również sposobów na oszczędności. Od sześciu lat jestem ubezpieczony w prywatnej firmie ubezpieczeniowej. Składki są dość wysokie, mimo że nie mam żadnego ryzyka zdrowotnego. Jeśli na przykład w ciągu najbliższych lat będę chodził do lekarza maksymalnie dwa razy w roku z powodu łagodnych chorób, czy w takim przypadku istnieje możliwość zwrotu części moich składek? Czy to dotyczy każdego ubezpieczenia? Dziękuję za rady,

Napisany przez Mike Spezi
RobinG. pisze: Cześć Forum Finansowe, W czasach, gdy wszystko kręci się tylko wokół pospolitego siana, ja także szukam sposobów na oszczędności. Mam 34 lata, jestem inżynierem i od sześciu lat jestem ubezpieczony w prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym. Składki są dość wysokie, mimo że nie mam żadnego ryzyka zdrowotnego. Jeśli na przykład w ciągu najbliższych lat będę chodził do lekarza maksymalnie dwa razy w roku z powodu drobnego zachorowania, czy mogę mieć możliwość zwrotu części moich składek? Czy można to zrobić w każdym ubezpieczeniu? Dziękuję za rady, RobinG.