Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Oszczędzanie funduszy - Templeton Global Bon LU0152980495

Napisany przez 1cent
Cześć drodzy użytkownicy, jestem nowy i jeszcze nie znam się zbyt dobrze! Chciałbym zainwestować 1000-1500 euro w fundusz Templetona i oszczędzać około 30 euro każdego miesiąca! Dlaczego tak mało? Chciałbym zdobyć pierwsze doświadczenia. Do tej pory oszczędzam około 250 euro miesięcznie w ING-DiBa i innych! Resztę chciałbym dalej inwestować w DiBa, bo lepiej dmuchać na zimne... To powinien być zrównoważony fundusz akcyjny. Czy ktoś może mi pomóc? Templeton Global Bon... LU0152980495

Napisany przez Info-Kai
1cent pisze: powinien to być fundusz akcji. Czy ktoś może mi pomóc? Templeton Global Bon... LU0152980495
Cześć, witaj w świecie inwestorów! Żądany fundusz nie spełnia jednak Twoich wymagań. To nie jest fundusz akcyjny, ale obligacji. Czyli taki, który inwestuje w obligacje o stałym oprocentowaniu. Jeśli miałeś na myśli fundusz akcji międzynarodowych, to zobacz poniższe przykłady (bez pretensji do kompletności): M&G Global Basics DWS Vermögensbildung I Carmignac Investissement Pozdrowienia, Kai

Napisany przez 1cent
Dziękuję bardzo! Jak łatwo zauważyłeś, prawie nie mam pojęcia! Mówiono mi, że Templeton jest bardzo udanym funduszem akcyjnym, założonym około 1954 roku......

Napisany przez Info-Kai
1cent pisze: templeton jest jednak bardzo udanym funduszem akcyjnym, tak mi powiedziano? założony w 1954 czy jakoś tak.............