Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Spłata kredytu ratalnego ze względu na korzystniejszą stopę procentową

Napisany przez ADMCI4
Nie mam wiele doświadczenia z forum, ale odważam się uczestniczyć w tym miłym forum... Mój mąż i ja mamy kredyt ratalny z oprocentowaniem 7,95%. Teraz myślę, że oprocentowanie jest zdecydowanie zbyt wysokie, ale w momencie zawarcia umowy nie mieliśmy innej opcji. Teraz znalazłam w internecie bank, który oferuje kredyt na taką samą kwotę, ale z oprocentowaniem 4,95%. Czy możemy teraz złożyć wniosek o ten kredyt i spłacić nim stary, drogi kredyt? Czy musimy trzymać się ustalonego okresu kredytowania?

Napisany przez MThiemann
Cześć Goldie80, w przypadku kredytów ratalnych istnieje zasadniczo okres wstrzymania rozwiązania umowy wynoszący 6 miesięcy od wypłaty kredytu, a następnie okres wypowiedzenia wynoszący 3 miesiące. Jeśli twój kredyt jest już aktywny dłużej niż 6 miesięcy, możesz wypowiedzieć i spłacić swoje zadłużenie, zachowując 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Możesz to również przeczytać w umowie kredytowej. Informacja ta znajduje się gdzieś w mikroskopijnych szczegółach umowy. Pozdrawiam M. Thiemann

Napisany przez Finanzmaus
Cześć Goldie80, Chciałbym dodać coś do poprawnego wpisu MThiemanna, a mianowicie, że stopa procentowa wynosząca 4,95 procent w ofercie innego kredytu był z pewnością podaną wartością od. W zależności od zdolności kredytowej wnioskodawcy, może zostać ustalona wyższa stopa procentowa. W przeciwnym razie, bank ten z pewnością ma restrykcyjne kryteria oceny i akceptuje tylko tych zainteresowanych, dla których instytucja praktycznie nie ponosi ryzyka. Dlatego należy dokładnie rozważyć refinansowanie! Pozdrowienia

Napisany przez MThiemann