Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Czy wynajęte pomieszczenia biurowe mogą być podnajmowane?

Napisany przez ADMCI4
Cześć chłopaki, być może ktoś może mi pomóc dobrymi radami. Pracuję jako wolny strzelec i mam biuro w budynku wielorodzinnym. Oznacza to, że oprócz mieszkań prywatnych w budynku znajdują się również biura! Do zeszłego roku nie miałam w ogóle problemów z opłaceniem czynszu za wynajęte pomieszczenia. Niestety interesy nie idą już tak dobrze, jakbym tego chciała. Dlatego pomyślałam o podnajęciu dwóch pokoi, które mogłyby być używane w tygodniu przedpołudniami i w weekendy przez cały dzień. Czy z tego powodu mógłby powstać konflikt z moim wynajmującym? Moim zdaniem powinno go to zasadniczo obchodzić, o ile czynsz zostanie opłacony. A może ktoś ma lepszy pomysł, jak można jeszcze wykorzystać nieefektywnie wykorzystane pomieszczenia biurowe. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie! Ciao, Tommy

Napisany przez Mike Spezi