Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Akcje Telekomunikacyjne

Napisany przez stefan123
Cześć! Muszę od razu powiedzieć, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w akcjach. Ponieważ obecnie na lokatach terminowych nie ma zbyt wysokich oprocentowań, zastanawiam się nad zainwestowaniem małej kwoty w akcje. Do wąskiej selekcji wybrałem akcje Telekomu. Szczególnie z powodu wysokiej dywidendy (ok. 7%) są one dla mnie interesujące. Co o tym myślicie? Czy można pozwolić sobie na skuszenie takimi wysokimi dywidendami? Pozdrowienia, Stefan123

Napisany przez Graufell
Jeśli masz pieniądze do zagospodarowania i nie jesteś od nich zależny, to możesz to zrobić. Dawno temu akcje nie były kupowane w celu osiągnięcia zysków z kursów, ale w celu corocznego pobierania dywidendy. Wiele osób to zapomniało. Jeśli więc nie chcesz spekulować, ale chcesz trzymać akcje przez lata ze względu na faktycznie dobrą dywidendę, Deutsche Telekom jest dobrym wyborem. Oczywiście oznacza to nie, że kurs musi się utrzymać takim samym i że wysokość dywidendy nigdy nie zmieni się. Istnieje wiele takich dywidendowych spółek. Powodzenia!

Napisany przez pjoter
Na temat dywidend uważam, że artykuł w FAZ jest całkiem pouczający. W DAX również znajduje się wiele spółek, które wypłacają świetne dywidendy. Można zgarnąć tam dywidendę o przewyższającej 5% stopie zwrotu. W przypadku Deutsche Telekom faktycznie można spodziewać się raczej umiarkowanego wzrostu kursu. Ale dywidenda Telekomu tym razem była naprawdę imponująca, przekraczająca 8%. Oto przegląd dywidendy Telekomu z ostatnich lat. Od 3 lat Telekom regularnie wypłaca 0,78 € na akcję. Mogę sobie wyobrazić, że w przyszłości będzie tak samo.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]