Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Tanie pożyczki prywatne dla osób prowadzących działalność wolnorynkową.

Napisany przez ADMCI4
Cześć! Od wielu lat pracuję jako wolny strzelec w dziedzinie coachingu i treningu komunikacyjnego. Moje dochody są dobre, ale oczywiście nie da się ich z góry przewidzieć. Z tego powodu moje bank ostatnio odmówił udzielenia mi prywatnego kredytu w wysokości około 5000 euro. Jest on jednak pilnie potrzebny, ponieważ po tylu latach muszę zakupić nowe komputery i inne materiały do moich seminariów i konsultacji. Wiem od kolegów, że także oni mają problemy z kredytami i jeśli już dostają, to oferowane są bardzo drogie. Kto mógłby mi doradzić, gdzie również osoby pracujące jako wolni strzelcy mogą uzyskać korzystny kredyt? Dziękuję, pozdrowienia, Kammi

Napisany przez sportfels
Cześć Kammi, znam problem i udało mi się go rozwiązać. Do dziś robię to samo, ponieważ to sprawdziłem, znam ludzi i sam jestem w tym od roku. Jednak zawsze pamiętaj, że bez pieniędzy nie zarobisz pieniędzy. Zapoznaj się z systemem bankowym, a zauważysz różnicę. Powodzenia, sportfels

Napisany przez marioschmidt76