Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Prywatne zabezpieczenie emerytalne jest konieczne, ale jak to zrobić? Renta Rürup czy Riester, a może tradycyjne ubezpieczenie na życie?

Re: Informacje na temat emerytury dla samodzielnych rzemieślników.

Napisany przez ADMCI4
Cześć, nie mam doświadczenia ani z tego rodzaju forami, ani z tematem emerytur. Dlatego liczę na wsparcie i pomoc w moich pytaniach. Mam 31 lat i jestem samodzielnym mistrzem dekarzem. Rok temu się ożeniłem i mam dziecko. Właśnie jako samodzielny przedsiębiorca muszę myśleć o zabezpieczeniu na starość i dlatego potrzebuję wielu informacji na temat różnych możliwości, jakie są mi dostępne w tym obszarze. Czy ktoś może udzielić mi tutaj informacji lub przynajmniej podać mi adresy, pod które mogę się zwrócić? Dziękuję. Berti

Napisany przez Graufell
Twój pierwszy krok mógłby wyglądać tak: Książki + Specjalne wydania - Fundacja Warentest - test.de Tam znajdziesz wydanie Planowanie emerytalne dla osób prowadzących działalność samodzielnie.

Napisany przez IQ Hausbau GmbH
A może zainteresowałbyś się własnym mieszkaniem?? Inwestycje w nieruchomości są obecnie opłacalne. Ceny są niskie

Napisany przez EuroPaule
IQ Hausbau GmbH pisze: Jakie są możliwości posiadania domu?? Inwestycje w nieruchomości są obecnie korzystne. Ceny są niskie.
Jakie są możliwości obligacji? Kursy są obecnie niskie (przynajmniej w przypadku greckich, hiszpańskich, portugalskich....) Jakie są możliwości akcji? Niektóre są teraz tanie. Jakie są możliwości funduszy zamkniętych? Obecnie można tanio kupić statki. Albo samoloty. Albo nieruchomości? Albo..... Albo ubezpieczenie na życie? Albo ubezpieczenie emerytalne? Przepraszam, ale takie zalecenia dotyczące konkretnych produktów mogą być dobrej woli, ale na pewno są zupełnie bezwartościowe. Nasz przyjaciel z dachu potrzebuje spersonalizowanego i spójnego koncepcji ogólnej. Forum niestety tego nie zapewni. Pozdrowienia, Paule