Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Prywatne zabezpieczenie emerytalne jest konieczne, ale jak to zrobić? Renta Rürup czy Riester, a może tradycyjne ubezpieczenie na życie?

Re: Państwowe wsparcie dla prywatnego funduszu emerytalnego

Napisany przez ADMCI4
W związku z zainteresowaniem niedawnym myśleniem o dodatkowej emeryturze, nie znam się jeszcze zbyt dobrze na tym polu. Wiadomo mi, że istnieje państwowe wsparcie dla określonych form oszczędzania na przyszłość, ale nie znam szczegółów. Dlatego szczególnie interesuje mnie, czy zawsze można otrzymać takie wsparcie, niezależnie od wybranej opcji. Która forma inwestycji cieszy się najwyższym wsparciem państwowym? Jakie kryteria odgrywają rolę w tym procesie? Bardzo byłbym wdzięczny za rzetelne informacje. JonathanL

Napisany przez Moneyman
Dobry wieczór, aby dostarczyć Ci dokładne informacje, potrzebne są dodatkowe informacje na temat Twojej sytuacji: - zatrudniony czy samozatrudniony? - Płeć / czy masz dzieci? - Wiek? Aby dostarczyć Ci kilka informacji już teraz: Czy znasz Rentę Riester? Wikipedia Jeśli masz pytania, chętnie Ci pomożemy. Z poważaniem Moneyman

Napisany przez Graufell
JonathanL pisze: A która forma oszczędzania jest objęta najwyższym wsparciem państwowym?