Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Czy dla młodzieży dostępne jest już przekroczenie stanu konta?

Napisany przez ADMCI4
Cześć. Mój 15-letni syn ma konto oszczędnościowe w naszym miejscowym banku od około dwóch lat, gdzie również mam swoje konto. Ponieważ obok szkoły trochę dorabia, ma też trochę dochodu miesięcznie bez kieszonkowego. Ponieważ często również wychodzi do miasta ze znajomymi, uważałby, że byłoby wygodnie, gdyby miał do dyspozycji niewielki debet w wysokości około 100 euro. Wyjaśniłem mu, że moim zdaniem to niemożliwe, ponieważ jeszcze nie jest pełnoletni. Mam rację, czy może istnieje jakaś możliwość?

Napisany przez ADMCI4
Jestę całkiem pewny, że to jest dopiero od 18 lat, nie mam doświadczenia co do sytuacji, w której rodzice stają się poręczycielami. Poza tym nigdy nie wydałbym więcej, niż mam, i nigdy nie zaleciłbym korzystania z debetu. Niemniej jednak mogę sobie wyobrazić, że jako matka mogłabyś mu pożyczyć pieniądze równowartości 1 do 2,5-krotności jego dochodu z pracy dodatkowej, z odsetkami lub bez, pozostawiając w twoim gestii część, którą musiałby on zwrócić co miesiąc, nim mógłby zaciągnąć nowe długi u ciebie. W ten sposób miałabyś oko na niego, ponieważ wydanie 100 euro przez 15-latka na raz to spora kwota, która miałaby efekt wychowawczy w zależności od twojej implementacji.

Napisany przez 2Escorpio
Dla osób poniżej 18 roku życia nie ma dostępnego debetu... nie z powodu odpowiedzialności za spłatę w przypadku gdy osoba niepełnoletnia nie jest w stanie tego zapłacić... ale dlatego, że osoba niepełnoletnia nie jest pełnoprawnym uczestnikiem rynku... Podsumowanie: To niemożliwe, nawet gdyby pani Merkel wystawiła poręczenie.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]