Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Czy karty kredytowe z dodatkowymi zniżkami są opłacalne?

Napisany przez ADMCI4
Cześć. Jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i mam kartę kredytową od bardzo krótkiego czasu. Często nie korzystam z niej, ale po prostu dlatego, że jeszcze nie przyzwyczaiłem się do tego. Ostatnio wielokrotnie czytałem, że istnieją karty kredytowe, które oferują specjalne rabaty lub mają już początkowo saldo na karcie. Czy takie karty opłacają się długoterminowo, czy w końcu nadejdzie grubsze „ale”, i trzeba będzie płacić więcej niż za kartę, którą teraz dostałem od mojego banku? Jeśli są opłacalne, która jest najlepsza? Są też karty od Ebay i Amazon.....Korbinian

Napisany przez Sonicx
Nie mam pojęcia. Ale właśnie złożyłam wniosek w banku DKB. Tam od salda w wysokości od 0 euro otrzymuje się 1,65% odsetek, a prowadzenie konta jest bezpłatne. Tak więc w tym przypadku naprawdę warto. Czy jest jakiś haczyk? Otrzymuję więcej odsetek niż na koncie oszczędnościowym...

Napisany przez ProperSoul
Cześć, więc mam również konto DKB Cash z kartą VISA. Moim zdaniem 1,65% oferowane są tylko przez Bank of Scotland (2,2% na lokacie terminowej; niestety tylko brytyjskie zabezpieczenie depozytów) oraz ING-DiBa (2% na lokacie terminowej przez 6 miesięcy) lub comdirect (2% na lokacie terminowej do 5000 euro). Mam to konto od około 2 lat i do tej pory nie miałam z nim żadnych negatywnych doświadczeń. Karta VISA nie ma opłaty rocznej. Karty np. eBay i Amazon mają taką opłatę. Albo o co Ci chodzi z warunkami specjalnymi, Korbinian? Ubezpieczenia oferowane/zawarte w karcie kredytowej? Jednorazowe rabaty, takie jak przy karcie Amazon? Pozdrawiam, propersoul

Napisany przez Doso