Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Aktualne tematy do rozmów towarzyskich. Bez reklam.

Re: Czy mogę korzystać z internetu za pomocą telefonu prepaid?

Napisany przez ADMCI4
Drodzy specjaliści od telefonów komórkowych! Jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie i pilnie potrzebuję trochę korepetycji... Wkrótce wyjeżdżam na dwa tygodnie do Grecji i chciałbym trochę uczestniczyć w bieżących wydarzeniach. Ponieważ nie posiadam laptopa, dobrze by było, gdybym mógł wejść w sieć w inny sposób. Posiadam jedynie telefon prepaid od Tchibo, więc nie jestem pewien, czy mogę z niego korzystać również w internecie. Nie mówiąc już o tym, jak to się właściwie robi. Na razie chciałbym dowiedzieć się, czy w ogóle jest to możliwe. Kto może mi pomóc? Pozdrowienia, Jumbo

Napisany przez Lazarim
Cześć, możliwe, ale będzie to bardzo drogie, ponieważ korzystasz z karty prepaid z Niemiec! Czy jesteś w hotelu w Grecji? Ponieważ wiele z nich oferuje tam również WiFi. W przeciwnym razie poszukaj tam taniej oferty! Ale myślę, że z WiFi na pewno będziesz lepiej obsłużony!

Napisany przez AcBasel
Tak, to prawda! Kiedyś byłam w Paryżu i miałam tam co najmniej 100 sieci WLAN! Musisz sprawdzić, czy naprawdę ci to potrzebne!

Napisany przez maxa
Też nie polecam korzystania z internetu na telefonie prepaid. W wielu kawiarniach jest dostępne Wi-Fi, a często można tam korzystać z komputera za niewielką opłatą. Poza tym istnieją nadal (chociaż znacznie rzadziej niż kilka lat temu) kafejki internetowe... na pewno zaoszczędzisz dużo pieniędzy i nerwów.

Napisany przez Ralph_Meiers
Z Aldi teraz pojawiła się opcja prepaid z pakietem danych, przeczytałem... Brzmi interesująco!

Napisany przez Haenna
Ja, ostatnio dostałem też SMS-a od Aldi, że teraz oferują przeglądanie internetu za ustaloną cenę. Chociaż nie sądzę, że skorzystam z tego. Czekam tylko jeszcze na zmianę telefonu komórkowego i jednocześnie dostawcę usług.

Napisany przez Ralph_Meiers