Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Jak istotne jest ubezpieczenie ochrony prawnej do dochodzenia roszczeń w przypadku odmowy wypłaty z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym.

Napisany przez Dukat
Czy koniecznie potrzebuję takiego ubezpieczenia ochrony prawnej, czy mogę sam reprezentować się przed sądem w przypadku sporu, jeśli zostałem poszkodowany i moje ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ma zapłacić. Jak to działa? Nie mam doświadczenia w tych sprawach.

Re: Jak istotne jest ubezpieczenie ochrony prawnej do dochodzenia roszczeń w przypadku odmowy wypłaty z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym.

Napisany przez wodim
Dukat pisze: Czy naprawdę muszę mieć takie ubezpieczenie ochrony prawnej, czy mogę sam reprezentować SIĘ w sądzie w przypadku sporu, gdy zostałem poszkodowany i MOJE ubezpieczenie NNW ma pokryć koszty.
Obowiązek korzystania z adwokata występuje w sprawach cywilnych od Sądu Okręgowego w górę.

Napisany przez Gerd