Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: konto inwestycyjne: Korzyści z majątku - Rozwiązanie depozytu

Napisany przez marfey
Witajcie. Niestety, nie mam pojęcia o finansach. Dlatego niektóre pytania mogą być dla niektórych banalne. Przepraszam za to. Oto sytuacja: Podczas mojego szkolenia zainwestowałem w fundusz inwestycyjny i oczywiście wpłacałem w tym czasie i potem, po zakończeniu szkolenia. Po ukończeniu szkolenia rozpocząłem studia i nie zwracałem na to uwagi. Właściwie myślałem o tym tylko przy rocznym rozliczeniu. Teraz dostałem kolejne pismo, w którym napisano, że okres wpłat mojego lokaty oszczędnościowej wygasa (30.09.2010), a termin ustalania wartości moich udziałów w funduszu wygasa 31.12.2010. Delikatnie mówiąc: Nie mam pojęcia, co to oznacza. Właściwie chciałbym tylko otrzymać swoje pieniądze i po prostu z nich skorzystać (jestem studentem w końcowej fazie: potrzebuję nowych garniturów) Może ktoś mógłby pomóc mi z moją niewiedzą i wyjaśnić, co dokładnie muszę zrobić. I przede wszystkim do kogo się zwrócić? Czy muszę liczyć się z jakimiś kosztami? Ale czy też większym wysiłkiem? Dziękuję za pomoc!

Napisany przez 2Bolitho