Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Czy można przekroczyć limit konta Giro?

Napisany przez Xauberr
Cześć, Przeglądając różne fora i strony internetowe, zdecydowałam się tutaj dokładniej zapytać. Jak wiecie, zbliża się Boże Narodzenie, i chciałbym komuś kupić coś miłego. Niestety, w tej chwili nie mam dostępnych środków finansowych, ponieważ otrzymam moje pieniądze dopiero pod koniec miesiąca. Mam 18 lat i jestem klientem Sparkasse, gdzie mam konto oszczędnościowe. Obecnie pracuję jako długoterminowy stażysta w firmie. (Do 31.08.2011) Następnie rozpocznę tam moje szkolenie od 01.09.2011. Podczas mojego stażu otrzymuję wynagrodzenie miesięcznie. Chciałbym teraz dowiedzieć się, czy mogę przekroczyć stan konta oszczędnościowego do końca miesiąca. O około 100-150€. I co mnie czeka, jeśli przekroczę stan konta oszczędnościowego. Ponieważ jest weekend, nie mogę pójść do banku i zapytać od razu. A w poniedziałek musiałabym złożyć zamówienie, żeby mój prezent dotarł na czas. Bardzo cieszę się z Waszej pomocy i informacji. Z poważaniem

Re: Czy można przekroczyć limit konta Giro?

Napisany przez 2Bolitho