Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Pomoc w finansowaniu

Napisany przez Sandrini
Cześć Mały Dom, w którym mieszkam od 12 lat, ma zostać sprzedany. Jest w minimalnym standardzie i wymaga pewnych napraw. Działka ma około 4500 mkw, jest bardzo wiejska, częściowo zagospodarowana, kanalizacja musiałaby jeszcze zostać podłączona. Duża działka prawdopodobnie mogłaby zostać zabudowana w przyszłości. Cena sprzedaży wynosi 80 000, potrzebne są 110 000 euro. Jestem osobą samotną, kobietą, pracuję w tej samej firmie od 11 lat i moje miesięczne dochody netto wynoszą około 1800 euro Mam tylko różne aktywa, których nie chcę sprzedawać, oraz nowy samochód Skoda Fabia, który opłaciłam gotówką. Nie mam żadnych kredytów ani długów. Jakie warunki znajdziełby pan dla finansowania? Interesowałaby mnie rata w wysokości 600 euro. Pozdrowienia, Su

Napisany przez NaTwoim13
Cześć Sandrini, Z którego miasta pochodzisz (z powodu ewentualnych dotacji i pożyczek podporządkowanych na koszty dodatkowe związane z nabyciem nieruchomości). Na czym polega dodatkowa kwota w porównaniu z ceną zakupu? Czy są to prace remontowe i modernizacyjne? Po odpowiedzi na oba pytania chętnie prześlę Ci spersonalizowaną propozycję finansowania, proszę wyślij mi e-mail, a ja na niego odpowiem! Jednakże propozycję pełnego finansowania zamieszczę tutaj na powierzchni dla ogółu publiczności!

Napisany przez Sandrini
Cześć dodatkowe koszty to remonty, takie jak uszkodzenia dachu, podłączenie do kanalizacji, montaż okien na poddaszu itp. i nie zapomnijmy o kosztach nabycia, takich jak podatek od nieruchomości i koszty notarialne. Pozdrowienia, Su, pochodząca z okolic na południe od Landshut/Bawaria. Bardzo bym się cieszyła z jakiejś propozycji.

Napisany przez NaTwoim13