Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Nowicjusz: Bezpieczne zainwestowanie 100 000 €

Napisany przez Bass-T
Cześć drodzy członkowie (i czytelnicy) Jestem absolutnym nowicjuszem w tej dziedzinie - do tej pory nie miałem pojęcia o żadnych funduszach, akcjach itp. Moja sprawa (fikcyjna): Osoba A ma ojca, który wziął 80 000 € kredytu hipotecznego na swoje mieszkanie. Ojciec (nazwijmy go teraz VB) umiera, a reszta kredytu wynosząca +/- 60 000 € jest nadal otwarta w SPK. Teraz osoba A ma dwóch rodzeństwo: osobę B i C. Osoba B chce kupić grunty od swojego ojca. Musi zatem wypłacić osobie A i osobie C. W umowie kredytowej napisano, że odpowiedzialność za kredyt, czyli odpowiedzialność (czy coś w tym rodzaju) spoczywa na osobie A. Zatem ta osoba jest teraz zadłużona na 60 000 €, ale otrzymuje około 100 000 € z wypłaty. Teraz osoba A chce bezpiecznie ulokować pieniądze i tak jak jej ojciec, miesięcznie spłacać kredyt. Osoba A chce kontynuować to, korzystając z odsetek, jakie otrzymuje z lokowania swoich pieniędzy (100 000 €). ***************** Mam nadzieję, że to było zrozumiałe. Moje pytanie teraz brzmi... czy macie sugestie, gdzie osoba A powinna ulokować swoje pieniądze? Żądania: + miesięczne odsetki w wysokości co najmniej 500 € (aby spłacić kredyt). + bezpieczne inwestycje. + niskie ryzyko Następny zysk, czyli to co zostaje po odjęciu 500 € na kredyt, nie jest istotny. Najważniejsze, żeby on został spłacony. Sugestie? Pozdrowienia Bass-T

Napisany przez danielp911
Z przyjemnością mogę przesłać Państwu propozycję drogą mailową, niestety informacje mam tylko w formacie PDF, dlatego proszę wysłać mi prywatną wiadomość z adresem e-mail!

Napisany przez 2Bolitho
danielp911 pisze: Chętnie mogę wysłać Ci propozycję mailem, niestety mam tę informację tylko w formie PDF, dlatego proszę o przesłanie mi prywatnej wiadomości z swoim adresem e-mail!