Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Jakie są koszty dzieci w prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym?

Napisany przez ADMCI4
Cześć; Jestem kompletnym laikiem w sprawach ubezpieczenia zdrowotnego. Jednakże prawdopodobnie w ciągu następnych dwóch lat będę zarabiać na tyle więcej, że będę miał możliwość przystąpienia do prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, więc już teraz zaczynam się tym interesować. Moje dzieci mają 3 i 6 lat i są obecnie ubezpieczone ze mną w publicznym ubezpieczeniu zdrowotnym. Jeśli faktycznie zmienię ubezpieczenie, będą musiały być opłacane osobno. Czy istnieją specjalne stawki, czy będą one ustalane na podstawie mojego dochodu? Jak wysokie będą koszty przy dochodzie w wysokości 4500 euro brutto? Oliver

Napisany przez 2Bolitho
O ile mi wiadomo, dochód nie odgrywa roli w prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym. W prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym płaci się za świadczenia. W zależności od wybranego planu i pożądanych świadczeń, składka może być wyższa lub niższa. Spróbuj porównać oferty w internecie. Dzięki temu zauważysz wyraźne różnice między PKV a publicznym ubezpieczeniem zdrowotnym. Pamiętaj jednak, że porównania te rzadko są obiektywne. Przeprowadzenie jednej lub kilku osobistych konsultacji w sprawie prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego jest konieczne i powinno być odpowiednie w przypadku takiej inwestycji.

Napisany przez Mike Spezi