Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące innych form finansowania, leasingu, oszczędzania na budowę domu, narzędzi finansowych itp.

Re: Finansowanie samochodów używanych - studia.

Napisany przez matros
Cześć wszystkim. Oto mój problem: Studiuję inżynierię mechaniczną i mam do dyspozycji 650 euro miesięcznie z funduszu edukacyjnego na cały mój okres studiów (najpóźniej do 02.2016). Dodatkowo otrzymuję (co najmniej) 391 euro z programu BAföG oraz 184 euro zasiłku rodzinnego. Mogę więc liczyć na maksymalną miesięczną dostępną kwotę w wysokości 1225 euro - wszystko jest udokumentowane. Mimo wysokiej sumy, banki/pośrednicy, do których zwracam się o kredyt, nie uznają mojej rzekomej zdolności kredytowej. Dla mnie jest to jasny znak (w pełni) zautomatyzowanych procesów obsługi. Potencjalny klient otrzymuje coraz mniej indywidualnych porad, a tym bardziej elastyczność. Dla mnie teraz pojawia się pytanie, czy istnieje jakaś możliwość sfinansowania samochodu. Będę wdzięczny za odpowiedzi. Z poważaniem

Napisany przez Naseweis
ależ oczywiście. Co powiesz na kredyt od rodziców? Pozdrowienia, Zuchwałość

Napisany przez matros
Niestety nie do przyjęcia. Jestem otwarty na dalsze propozycje. Pozdrowienia

Napisany przez 2Bolitho
No cóż, pewnie dostałeś jakieś powody... Mogę ci jeszcze polecić Smava.de. Ale feedback od banków jest jasny: Nikt nie walczy o zdobycie cię jako klienta. Jeśli kogoś znajdziesz, cena (oprocentowanie) będzie odpowiednio wysoka. Zawsze jest to też kwestia, gdy chcesz sfinansować dobro konsumpcyjne (w porównaniu do rzeczywistego projektu inwestycyjnego).

Napisany przez matros
Bolitho pisze: To zawsze jest kwestia, gdy chce się sfinansować towar konsumpcyjny (w porównaniu do rzeczywistego projektu inwestycyjnego).