Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na temat transakcji nieruchomościowych, takich jak rentowność (dom dochodowy), lokalizacja nieruchomości, rzeczoznawcy, pośrednicy nieruchomości, umowy kupna, ubezpieczenia nieruchomości i podatki. (Zakup nieruchomości w celu wynajmu)

Re: Czy prowizja maklerska jest uzasadniona?

Napisany przez Ali75
Cześć, jestem studentem w Niemczech i pilnie szukam miejsca zakwaterowania. Niestety jeszcze nic odpowiedniego nie znalazłem, ponieważ prowizja dla pośredników jest tak wysoka. Na Immowelt są czasami dobre oferty. Te bez prowizji szybko znikają, a wszystkie inne są zbyt drogie. Czy ktoś wie, czy pośrednicy naprawdę mogą to robić? Tak wysokie prowizje dla pośredników nie są przecież normalne. Miłego wieczoru.

Napisany przez 2Escorpio
Kto miałby zmuszać pośredników do nieustawiania tak wysokich prowizji? Nikt przecież nie zmusza cię do podpisywania umowy. Zawsze panuje zasada podaży i popytu... często można jednak negocjować z pośrednikami.

Napisany przez Naseweis
Cześć Ali75. spróbuj skorzystać z tych stron internetowych: Wohnung WG - Studenten-Wohnung : Szukanie mieszkań, wynajmowanie mieszkań, wynajem mieszkania, WG, wspólnota zamieszkująca, podnajem, poszukiwanie nieruchomości, pośrednik, giełda nieruchomości, nieruchomości wakacyjne, nieruchomości komercyjne, domek letniskowy, mieszkanie wakacyjne https://www.wg-gesucht.de/wohnraumgesuche.html Ta usługa pośrednictwa powinna być darmowa. Pozdrowienia, Naseweis

Napisany przez Bockwurst
To, co zauważyłam, jest to, że wielu pośredników w Niemczech zachowuje się dość powściągle w kwestii prowizji, ponieważ branża nieruchomości boryka się z kryzysem na każdym kroku. Sugerowałabym dalsze poszukiwania lub zapytanie innych pośredników.

Napisany przez Naseweis