Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Szkolenie na specjalistę ds. ubezpieczeń?

Napisany przez Katrin
Cześć, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Obecnie pracuję jako sprzedawca, ale nie jestem zbyt zadowolony z mojego zawodu. Od 01.01 mam możliwość podjęcia nauki w charakterze specjalisty ubezpieczeniowego w firmie Rheinlandversicherung w Neuss. Kilka dni temu otrzymałem dwa modele tego, jak mogłoby wyglądać moje zarobki. Pierwszy model zakłada zarobek w wysokości 1000€ za prace biurowe, + 500€ zaliczki na prowizje przy udziale 50% prowizji właściciela agencji. Drugi model przewiduje zarobek 1200€ za prace biurowe i 300€ zaliczki na prowizje przy 35% udziale prowizji. Czy to brzmi wiarygodnie? Czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii, proszę o pomoc, jestem w rozterce.

Napisany przez Naseweis
Cześć Katrin, dla mnie szkolenie na specjalistę ds. ubezpieczeń oznacza coś innego. Szkolenia tygodniowe w centrach firmy ubezpieczeniowej. Między nimi praca terenowa z spotkaniami z klientami. Jakie prace biurowe pasują tutaj i czym się to dokładnie zajmuje? Z Twojego tekstu nie wynika również, czy chodzi o pracę na etacie czy o agenta handlowego zgodnie z § 84 HGB. Dla mnie kwota 1.500 € brutto byłaby zdecydowanie za niska. W innych firmach ubezpieczeniowych również poszukują pracowników: AXA Pozdrawiam, Wścibska

Napisany przez Katrin
Tak więc co miesiąc przez kilka dni byłbym na szkoleniu. Powiedziano mi tylko, że rano miałbym być w biurze, aby odbierać telefony itp., a po południu miałbym pracować w terenie, obsługując TYLKO STAŁYCH KLIENTÓW. To, co mi się wydaje dziwne, to to, że podczas samego szkolenia muszę przynieść co najmniej 300 € miesięcznie, w przeciwnym wypadku będę w tyle.

Napisany przez Katrin
Jestem zatrudniony na etacie.

Napisany przez Naseweis