Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Prywatne zabezpieczenie emerytalne jest konieczne, ale jak to zrobić? Renta Rürup czy Riester, a może tradycyjne ubezpieczenie na życie?

Re: ubezpieczenie emerytalne i ubezpieczenie od niezdolności do pracy

Napisany przez blackapple
Cześć najpierw,
jestem tu nowy i stopniowo muszę zająć się tematem zabezpieczenia emerytalnego i ubezpieczenia od niezdolności do pracy.

Byłem u mojego doradcy w Sparkassen w sprawie Riester i ubezpieczenia od niezdolności do pracy.
Jestem tak mądry jak wcześniej.

Na pewno chcę niedługo zawrzeć ubezpieczenie od niezdolności do pracy.

Mam 23 lata
Obecnie mieszkam jeszcze z mamą w hotelu. Pracuję jako kupiec w handlu detalicznym w małym markecie i moje dochody wynoszą
1225 € brutto i 920 € netto.

Czy ktoś może mi dać jakieś wskazówki.

Pozdrowienia Manuel

Napisany przez Dasdi1970

Cześć, jestem tu nowy i stopniowo muszę zająć się kwestią emerytury i ubezpieczenia na wypadek niezdolności do pracy.

Byłem również u mojego doradcy ze Sparkasse w sprawie Riestera i ubezpieczenia na wypadek niezdolności do pracy.
Jestem tak mądry jak przedtem.

To, co na pewno chcę wkrótce załatwić, to ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy.

Mam 23 lata.
Obecnie mieszkam jeszcze z mamą. Pracuję jako handlowiec detaliczny w małym sklepie budowlanym, a moje dochody to
1225 € brutto i 920 € netto.

Czy ktoś może podać mi jakieś wskazówki.

Pozdrowienia, Manuel

Tak, a mianowicie, że nie powinieneś ubezpieczać swojej niezdolności do pracy w Sparkasse. Nie dlatego, że to Sparkasse, ale dlatego, że nie mają oni możliwości znalezienia optymalnego produktu dla ciebie i twojego zawodu.
Zasięgnij porady od niezależnego agenta ubezpieczeniowego, poproś o kilka ofert i podejmij decyzję.
W razie potrzeby mogę ci w tym pomóc...
Wystarczy się do mnie zgłosić prywatną wiadomością.