Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy podatkowe, takie jak podatek od zysków kapitałowych, podatek dochodowy od kapitału, podatek od nieruchomości i wiele innych.

Re: Płacenie podatków bez stałego miejsca zamieszkania?

Napisany przez sibylle83
Cześć, mam pytanie: Pracuję jako wolny strzelec od około 1 roku i do pracy właściwie nie potrzebuję niczego oprócz laptopa. Dlatego chciałabym spełnić swoje marzenie i wyjechać na jakiś czas za granicę. Mogę zabrać laptop i pracować z każdego miejsca na świecie. Na początek chciałabym zrobić około 3-miesięczną podróż po Skandynawii. Teraz moje pytanie: Jeśli zrezygnuję z zameldowania w Niemczech - jak i gdzie będę musiała płacić podatki? Czy istnieje na to jakaś regulacja? Zanim pójdę do doradcy podatkowego, chciałabym zapytać tutaj na forum. Dziękuję z góry, Sibylle

Napisany przez Naseweis
sibylle83 pisze: Hallo, mam pytanie: Pracuję jako freelancer od około roku i w zasadzie do pracy potrzebuję tylko laptopa. Dlatego chciałabym teraz spełnić swoje marzenie i wyjechać na pewien czas za granicę. Mogę zabrać ze sobą laptopa i wykonywać pracę z dowolnego miejsca na świecie. Na początku chciałabym odbyć około 3-miesięczną podróż po Skandynawii. Teraz moje pytanie: Jeśli zamelduję się z Niemiec - gdzie i jak będę musiała płacić podatki? Czy istnieje na to jakaś regulacja? Zanim pójdę do mojego doradcy podatkowego, wolę spytać tutaj na forum. Trochę się pomieszałaś - to było więcej niż jedno pytanie! Dziękuję z góry, Twoja Sibylle