Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Od jakiego dochodu opłaca się ubezpieczenie na życie i zdrowie?

Napisany przez ADMCI4
Jestem ojcem rodziny, mam 46 lat i pracuję jako pracownik techniczny w dużej firmie. Dla mnie nie ma problemu, że jako główny obrońca muszę jakoś zadbać o to, aby w razie choroby nadal finansowo zabezpieczyć moją rodzinę. Ale na przykład moja żona pracuje jako pedagog w przedszkolu. Ma ona dochód brutto zaledwie 1600 euro. Ponieważ od lat boryka się z poważnymi problemami z kręgosłupem, zastanawialiśmy się, czy dla niej też miałoby sens zawarcie ubezpieczenia od niezdolności do pracy. Czy przy takim dochodzie jest to naprawdę sensowne?

Napisany przez Naseweis
PaDo pisze: Jestem ojcem rodziny, mam 46 lat i pracuję jako pracownik techniczny w dużej firmie. Dla mnie ważne jest, aby jako główny żywiciel rodziny zadbać o to, że w przypadku choroby nadal będę mógł zabezpieczyć moją rodzinę.
zdecydowanie powinieneś zawrzeć ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy! Natomiast moja żona pracuje jako pedagog społeczny w przedszkolu. Ma dochód brutto w wysokości zaledwie 1600 euro. Ponieważ od lat boryka się z poważnymi problemami z kręgosłupem, zastanawiamy się, czy dla niej również miałoby sens zawarcie ubezpieczenia na wypadek niezdolności do pracy. Czy przy takim dochodzie byłoby to faktycznie sensowne? Kilka lat temu byłoby rozsądne dla żony zawrzeć ubezpieczenie na wypadek niezdolności do pracy. Jednak z uwagi na poważne problemy z kręgosłupem, obecnie nie otrzymałaby takiego ubezpieczenia. Pozdrowienia N.

Napisany przez Mike Spezi