Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Oferty pracy w sektorze finansowym – giełda pracy, rynek pracy, ogłoszenia o pracę, oferty zatrudnienia – (doradcy bankowi, specjaliści ds. finansów, analitycy giełdowi, pośrednicy finansowi itd.).

Re: Kiedy mogę poprosić o podwyżkę wynagrodzenia?

Napisany przez ADMCI4
Kochane Forum...

Pracuję już od dwóch lat w firmie zajmującej się doradztwem zdrowotnym i pośrednictwem w terapiach. Niestety nie mamy układu zbiorowego pracy, co oznacza, że moja pensja nie wzrasta automatycznie raz w roku. Mój szef jest bardzo zadowolony ze mnie i chciałbym poruszyć kwestię podwyżki. Jednak bardzo się zastanawiam, czy teraz jest odpowiedni moment.
Co myślicie, czy po dwóch latach pracy mogę wystąpić z takim żądaniem? W firmie ogólnie są przewidziane podwyżki, wiem to od innych kolegów. Ktoś ma dla mnie jakieś wskazówki?

Karotti

Napisany przez 2Bolitho
Dałbyś komuś podwyżkę ze względu na dwuletnią pracę dla Ciebie? Nie? Ja też nie. Ale jeśli ktoś przynosi dobre wyniki, a ja czerpię z tego korzyści, jestem skłonny do podwyżki. W alternatywnym przypadku istnieje możliwość, że ktoś jest mi niezbędny, a na rynku brakuje takich specjalistów, jak obecnie w niektórych dziedzinach informatyki czy inżynierii. W takim przypadku nie musiałbym długo zastanawiać się, jeśli chciałbym kogoś zatrzymać.

Zastanów się, jaką wartość dodaną przynoszisz i dostosuj swoje argumenty odpowiednio. Zapytałbyś mnie o podwyżkę, bo pracowałeś dla mnie przez 2 lata? Zapewniłbym Cię, że jesteś moim najlepszym pracownikiem i tak naprawdę nie robimy takich rzeczy. Ale zobaczę, co dla Ciebie mogę zrobić. Wróć za 3/6/12 miesięcy. Do tego czasu załatwię to w złowrogim dziale personalnym. Ale ciii, nie zdradzaj tego dalej!

Zrozumiałeś? ;-)

Napisany przez H.C. Pe