Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Jestem kompletnym początkującym...

Napisany przez jovapro
Czy opłaty za przechowywanie w Raiffeisenbank są tańsze niż gdzie indziej? Nie jestem już zbyt zadowolony z mojego banku i zastanawiam się nad zmianą depozytu. Czekam na Wasze doświadczenia.

Napisany przez 2Bolitho
Nie wierz. Sprawdź oferty banków bezpośrednich. DAB Bank, Cortal Consors itp. Strony porównujące zarabiają na prowizji za pośrednictwo. Oni tylko pośredniczą, więc niewiele może się zdarzyć. Pytanie brzmi, czy możesz ufać nowemu partnerowi umowy. ;-) Nie jestem pewien, czy nie chcesz po prostu zrobić reklamy dla swojej strony porównującej. Niech tak będzie

Napisany przez Sonicx
Hm, właśnie chciałem kupić akcje Apple. Niestety się nie udało. Po wprowadzeniu kodu mobilnego TAN pojawiła się informacja:
Transakcję nie udało się zrealizować, ponieważ kurs zakupu jest zbyt wysoki w porównaniu do oczekiwanego kursu.

Czy ktoś może mi to wyjaśnić? Nigdy nie kupowałem akcji i nie podałem żądanego kursu. Czy jednak tak zrobiłem i nie pamiętam??

Napisany przez Trading24

Czy opłaty składowania w Raiffeisenbank są tańsze niż gdziekolwiek indziej? Nie jestem już zbyt zadowolony z mojego banku i zastanawiam się nad zmianą depozytu.

Ta strona, o której mówisz, jest podobna do kalkulatora opłat | my-discount-broker.de, korzystają z kalkulatora, który oblicza zakupy akcji i ich ceny. To, co mnie naprawdę irytuje na stronie, którą pokazałeś, to ciągłe porównywanie tego samego.

Jednak trudno mi sobie wyobrazić, że bank bezpośredni jest tańszy niż broker online, który może działać na całym świecie.

Napisany przez Trading24

Hm, właśnie chciałem kupić akcje Apple. Niestety nie udało mi się. Po wpisaniu kodu jednorazowego z banku otrzymałem komunikat: