Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy podatkowe, takie jak podatek od zysków kapitałowych, podatek dochodowy od kapitału, podatek od nieruchomości i wiele innych.

Re: Deklaracja podatkowa - jak to robicie jako pracownicy działu obsługi terenowej?

Napisany przez Jungspund1976
Cześć,

pracuję jako pracownik zatrudniony na etat w terenie i dodatkowo korzystam z pojazdu służbowego na zasadach 1% reguły.

Prywatne użytkowanie wynosi około 7%.

W ciągu roku przejeżdżam około 60 000 kilometrów. Istnieje możliwość wyrównania miesięcznych kosztów poprzez prowadzenie książki jazd.

Jakie inne możliwości są dostępne? Czy istnieje stawka ryczałtowa?

Pozdrowienia, Młody Spund

Re: Deklaracja podatkowa - jak to robicie jako pracownicy działu obsługi terenowej?

Napisany przez Geldbaum
Cześć Jungspund1976,

W Twojej sprawie poza regulacją 1% i prowadzeniem książki podróży nic więcej mi nie jest znane. Prowadzenie książki podróży wydaje się świetnym pomysłem, ale jeśli urząd skarbowy znajduje tylko jakieś niezgodności, wraca się do regulacji 1%. A kto faktycznie jest w stanie prowadzić książkę podróży przez cały rok zupełnie czysto i bezbłędnie? Nikt! A urząd skarbowy też o tym wie! :-)

Napisany przez Naseweis

w Twoim przypadku znam tylko zasadę 1% i prowadzenie książki przejazdów. Książka przejazdów wydaje się świetnym rozwiązaniem, ale jeśli organ podatkowy zauważy jakiekolwiek nieścisłości, wróci do zasady 1%. A kto jest w stanie przez cały rok prowadzić książkę przejazdów absolutnie czysto i bezbłędnie? Nikt! a organ podatkowy to wie! :-)

Cześć Geldbaum,

muszę tylko potrząsnąć głową na Twoją wypowiedź.

Od około 25 lat składam corocznie organowi podatkowemu moją książkę przejazdów i nigdy nie było żadnych problemów.

Pozdrowienia N.

Napisany przez Geldbaum
Cześć Naseweis,