Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Który bank udziela kredytu przejściowego dla osób samozatrudnionych?

Napisany przez ADMCI4
Od dwóch lat pracuję jako stolarz na własny rachunek, przejmując starą stolarnię po moim wuju. Do tej pory maszyny działały całkiem nieźle, ale można zauważyć, że stopniowo będą potrzebne pewne ulepszenia. Potrzebuję więc pilnie kapitału, który mógłbym spłacić po stosunkowo krótkim czasie. W przyszłym roku zostanie zwolniona umowa oszczędnościowa, którą i tak chciałem zainwestować w firmę. Musiałbym więc znaleźć bank, który udzieliłby mi kredytu mostowego na około rok. Jeśli to możliwe, chciałbym otrzymać taką kwotę około 20000 euro również w rozsądnej stopie procentowej. Wiem, że może być to trudne ze względu na tak krótki okres kredytowania, ale być może ktoś tutaj może mi pomóc.

Napisany przez Kobiasch
Osoby prowadzące działalność gospodarczą mają niestety dużą trudność w uzyskaniu kredytu, zobacz tutaj w Standard Chartered Bank oferuje kredyt odnawialny także dla osób prowadzących działalność gospodarczą...niestety nie jest to korzystne.

kredyt dla osób prowadzących działalność gospodarczą - porównaj i oblicz kredyt dla osób pracujących na własny rachunek || Osoby samozatrudnione.

Napisany przez Franko
Cześć,

to naprawdę dość trudne, ale jeśli przedstawi się wystarczającą ilość dokumentów, to jest to możliwe. Po prostu spróbuj - w internecie można to zrobić też dość tanio.

Napisany przez Dyrri
Mam tutaj dokładnie to, czego szukasz: kredyt Barclaycard dla przedsiębiorców, wolnych zawodów i osób prywatnych.
Sam również szukałem i oto moje wyniki wyszukiwania. Okres kredytowania wynosi od 12 do 84 miesięcy, a odsetki oraz kwota, którą potrzebujesz, są odpowiednio dostosowane.
A może szukasz czegoś innego?

Napisany przez Goegelein