Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Finansowanie remontu

Napisany przez Wilhelm
Cześć, mam małe pytanie. Odziedziczyłem Dom po rodzicach i chciałbym go odnowić, aby ponownie go sprzedać. Dom jest dość stary, więc czeka mnie wiele rzeczy do zrobienia. Jak teraz wygląda kwestia finansowania? Ponieważ nadal studiuję i zarabiam mniej niż 1600 € brutto (i nigdy nie zajmowałem się tematem kredytu), wydaje mi się, że ciężko będzie mi otrzymać kredyt, jeśli w ogóle. Jeśli tak, jakie są możliwości? Poza tym rozmawiałem z firmą (Grupa Lindemann), która chciałaby przeprowadzić wszystkie prace remontowe, ale nadal czekam na wycenę, i podejrzewam, że będzie wysoka... Czy istnieją inne sposoby, aby uzgodnić raty z firmą? Byłoby to najbliższe rozwiązanie, ale mogliby mnie zrobić w bambuko, ponieważ mam małe pojęcie na ten temat... (dlatego pytam) Dzięki z góry za wyjaśnienie lub odpowiedzi!

Napisany przez Undercover
Co do twojego właściwego pytania, nie mogę udzielić odpowiedzi....

Masz na myśli, czy w ogóle warto wziąć kredyt na odnowienie tak starego domu, który nie będzie nawet używany do własnych celów, tylko jako sprzedaż?

Być może w rezultacie uzyskasz to samo, jeśli sprzedasz Dom w obecnym stanie.

Napisany przez Franko
Tutaj potrzebna byłaby duża praca obliczeniowa. kredyt w wysokości 1.600 euro brutto na pewno byłby możliwy, zwłaszcza że można również otrzymać kredyty KfW o korzystnych stopach procentowych.

Napisany przez Naseweis
Cześć Wilhelm,

jeśli nie masz stałego zatrudnienia, widzę kłopoty z uzyskaniem finansowania.

Moim zdaniem lepiej skończyć studia, znaleźć stałą pracę, a potem zabrać się za remont.

Pozdrawiam, N.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]

Do limitu ryczałtu nie płacisz żadnych podatków. J[…]

Dziękuję bardzo!